PRAKTISK

Forsendelse:
Alt bliver sendt med brevpost, på eget ansvar, medmindre andet er aftalt.

Jeg følger Post Danmarks porto priser (sender primært som B-post), afhentning eller mødes og handle kan sagtens aftales.

Priser på sagerne:
Alle priser er vejledende, jeg er absolut til at handle med.


Billeder:
Klik på billederne for at se dem i stor format.
Hvis du vil se flere/andre billeder, så skriv endelig.

Jeg fjerner dem løbende, som tingene bliver solgt/byttet væk.

Ude i siden, under kategorier, kan man klikke sig ind til de forskellige varegrupper.

Eller man kan scrolle på siderne og se om der er noget man absolut ikke kan undvære.


SPØRGSMÅL ELLER VIL DU KØBE?

Skriv til mig her på bloggen, på
stine.privat@gmail.com

- eller find mig på Trendsales lige her.


tirsdag den 26. juni 2012

Smykker

Armbånd fra POLD design
30 kr
Brocher
15 kr stykket

Store øreringe
20 kr pr. par
Små øreringe
10 kr pr. par

Ingen kommentarer: